شرکت هلدینگ کینگ

وب رسمی صرافی و آژانس کینگ تراول

                  
                  اینستاگرام   کانال تلگرام
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • www.KingTravelTr.com
  • پاسخگویی 24 ساعته: 00905392162674
  • تلفن شعبه 1 -->58-00902122933357
  • تلفن شعبه 2 --> 00902122430936
  • تلفن شعبه 3 --> 00902122453660

 

نزدیکی فرهنگی و شرایط اجتماعی موجب گردیده تا بسیاری از ایرانیان شریک زندگی خود را از کشور ترکیه بیابند .

دولت ترکیه ازدواج ترک با اتباع خارجی را محترم شمرده و مقدمات ارائه شهروندی به فرد خارجی را فراهم می آورد.

کوتاهترین راه اخذ شهروندی ترکیه ازدواج با یک شهروند ترک می باشد ( سه سال )  و معمولا ازدواج ترکها با ایرانیان موفق بوده و درصد طلاق نسبتا کمتر است.

شرایط و نحوه ازدواج اتباع خارجی در ترکیه :

اتباع خارجی نیز در ترکیه می توانند عقد ازدواج خود را جاری کنندمراحل ازدواج اتباع خارجی اندکی با اتباع ترکیه متفاوت می باشدبرای نمونه اتباع ایرانی می بایستی از کنسولگریهای ایران برگ تجرد گرفته و به تائید وزارت امور خارجه ترکیه در آنکار برسانندحداکثر زمان برای اتمام مراحل ازدواج در ترکیه ۲ روز می باشددر زیر مراحل کامل عقد ازدواج آمده است.

  مراجعه به کنسولگری کشور متبوع خارجی :

اگر یکی یا هردوی طرفین ازدواج ایرانی باشند، هردو شخهصا می بایستی به کنسولگری مراجعه کرده و پس از واریز ۹ یورور برای هر نفر در بانک ایش بانک برگه تجرد دریافت داشته و جهت تائید به وزارت امور خارجه برده می شودلازم به توضیح است که دختران ایرانی بر اساس قوانین ایران می بایستی اجازه پدر داشته باشند و یا گواهی فوت وی را به کنسولگری ارائه دهندبرای دریافت برگ تجرد اصل شناسنامه به اضافه پاسپورت و ۳ قطعه عکس خواسته می شود.

۲ -  تائیدیه از وزارت امور خارجه ترکیه :

برگ تجرد صادر شده از سوی کنسولگری به وزارت خارجه ترکیه ارائه شده و در تائیدیه وزارت خارجه باید اخذ شوددر این مرحله ۱۵ لیر ترک برای هر برگه درخواست می گردد.

۳ – آزمایش خون :

برای آزمایش خون متقاضیان ازدواج می بایستی به بیمارستانهای دولتی و یا موسسات غیر انتفاعی و خیریه مراجعه کرده و در مورد بیماریهای ارثی و خونی آزمایشاتی انجام پذیرد.آزمایش خون در بیمارستهای دولتی مجانی می باشد ولی برای خارجیان در زمینه تست ازدواج ارائه خدمت نمی کنند  که می توان به موسسات خیریه نظیر مبارزه با تالاسمی مراجعه کرده و نتیجه آزمایشات که معمولا روز بعدی مشخص می شود را به مراکر ویژه برای تائید آنها داده می شوددر این مرحله زوجین باید حضور داشته باشند.

۴ - امضا فرمهای ویژه در دفاتر ثبت اسناد رسمی :

فرمهای ویژه از شهرداریها گرفته شده و فرم ویژه ازدواج در دفاتر ثبت اسناد باید به تائید برسد که در این مرحله ترجمه پاسپورت خواسته می شودمی توانید پاسپورتتان را به هر یک از دفاتر ترجمه برده و آنرا در نوتر یا دفاتر ثبت اسناد تائید کنید.

۵ - تعیین وقت عقد رسمی :

پس از انجام این امور ۲۰ لیر برای کمک به درختکاری پرداخت می کنید و بسته به نوع سالن نکاح مبلغی از ۴۰ لیر تا ۳۰۰ لیر پرداخت می کنیددر صورتیکه خواهان حضور عاقد در محلی غیر از شهرداری باشید باید هزینه های ایاب و ذهاب او نیز پرداخت شود.

۶ - ثبت رسمی در ایران :

پس از پایان عقد رسمی در ترکیه شما در این کشور رسما زن و شوهر محسوب می شویدبرای ثبت رسمی در ایران می بایستی برگه عقد در ترکیه را به کنسولگری ایران برده و به همراه عقد دینی که معمولا در رایزنی فرهنگی ایران صورت می پذیرد مدارک ازدواج خود را به ثبت برسانید.

ارائه خدمات ازدواج با کینگ تراول

 

 

 www.kingtraveltr.com

هرآنچه شما برای سفر و تجارت در استانبول نیاز دارید

ما برایتان فراهم و اطلاع رسانی میکنیم

هلدینگ کینگ تراول

  • آدرس : استانبول میدان تقسیم اول خیابان استقلال روبروی کنسولگری فرانسه نبش کوچه مشلیک پلاک 1 طبقه دوم
  • Info@kigtraveltr.com
  • پاسخگویی 24 ساعته : 00905392162674
  • تلفن شعبه 1 --> 58-00900212933357
  • تلفن شعبه 2 --> 00902122430936
  • تلفن شعبه 3 --> 00902122453660

خدمات کینگ تراول

 

آژانس کینگ تراول با بهره گيري از فن آوري روز ، به مشتريان خود خدمات گوناگوني را ارائه مي دهد : رزرو لحظه اي هتل، رزرو پرواز به همه جاي دنيا و همه خدمات مربوط به گردشگري حتماً با شماره تلفن های ما تماس گرفته و از خدمات متمایز بهره مند شوید.

Holding King Travel

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Blue Red Oranges Green Purple Pink

Body

Background Color
Text Color

Header

Background Color

Footer

Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction